Zwemlessen

Wanneer zijn er geen zwemlessen?

De zwemlessen voor het A-, B- en C-diploma gaan het hele jaar door, met uitzondering van de zomer- en kerstvakantie en op officiële feestdagen (Nieuwjaarsdag, Pasen, Hemelvaart, Koningsdag, Pinksteren en Kerst). Op deze momenten geldt een aangepast rooster en vervallen alle zwemlessen. Uiteraard wordt de les die niet doorgaat, niet in rekening gebracht.

Hoe kan ik de voortgang van mijn kind volgen?
 
Dit kan met onze online module “Het Marnix”
Als ouder / verzorger heeft u unieke inloggegevens. Zo zijn uw persoonsgegevens én de lesvorderingen van uw kind niet zichtbaar voor anderen!
Inloggen: Heeft u uw kindje online ingeschreven? Gebruik dan de inloggegevens die u toen heeft aangemaakt.

Klik op 'Log hier direct in bij Mijn Marnix'
Vul in
  • Gebruikersnaam
Deze wordt automatisch aangemaakt en bestaat achtereenvolgens uit:
-De eerste vier letters van de achternaam van uw kind;
-De eerste vier letters van de voornaam van uw kind;
-De postcode van het adres van uw kind (zoals deze bij ons bekend is)
Bestaat een naam uit minder dan 4 letters dan een 0 als extra(s) letter invullen.
 
  • Wachtwoord
Deze wordt automatisch aangemaakt en bestaat achtereenvolgens uit:
-De eerste letter van de voornaam;
-De eerste letter van de achternaam
 
-De geboortedatum (dag, maand, jaar)
Het kan soms zijn dat uw gegevens verkeerd bij ons in het systeem staan, dan zal het inloggen op bovenstaande manier niet lukken. U kunt dit dan bij de receptie aangeven.
 
Druk op het tabblad zwemlessen, hier kunt u de vorderingen van uw kind bekijken. Dit is ook leuk om samen met uw kind te doen, een extra smiley is natuurlijk altijd motiverend.
 
 
Hoe verleng ik het zwemles abonnement?
 
Dit kan heel makkelijk online.
Log in op Mijn Marnix
Klik op Home, zwemlessen en dan het tabblad Abonnement verlengen.
 
Verlengen bij één van onze 2 ticketautomaten in de receptie is ook mogelijk. Hou er wel rekening mee dat het daar soms wat drukker kan zijn, dus kom op tijd.
Bij de receptie is het verlengen van een abonnement niet mogelijk.
 
 
Mijn kind kan niet aanwezig zijn bij de zwemles
 
Geef afwezigheid altijd door. Ook dit kan heel makkelijk online.
Log in op Mijn Marnix
Klik op Home, en dan het tabblad afmelden zwemles.
Kies dan in de kalender voor de gewenste dag, dan verschijnt ook direct de juiste lesgroep waarin uw kind zwemt.
Er kan eventueel nog een opmerking worden geplaatst, waarom uw kind afwezig is.
Dan klikken op afmelden.
Afwezigheid bij de zwemlessen is altijd voor rekening van de deelnemer, ongeacht de reden van afwezigheid. De uitzondering is langdurig ziek (meer dan 4 weken) dan kan het abonnement tijdelijk worden stopgezet, mits van te voren gemeld.
 
Hoe krijg ik een credit?
 
Wij bieden de mogelijkheid om een gemiste zwemles te kunnen inhalen op een andere dag en/of tijd. Wel moet de afmelding dan minimaal een week van te voren voor de zwemles gedaan zijn in Mijn Marnix.
Bijvoorbeeld: Uw kind zwemt op woensdag om 18:00 uur, dan moet de afmelding voor de eerstvolgende zwemles (over een week) gedaan zijn voor 18:00 uur. Dit wordt door ons systeem gezien als minimaal een week van te voren. Afmeldingen later worden wel als afmelding met bericht verwerkt, maar hier wordt geen credit voor verkregen.
 
Voor het afmelden en krijgen van een credit moet het zwemles abonnement geldig zijn. Check dit eerst even, en verleng online eerst het abonnement (indien nodig) voordat u gaat afmelden.
 
Kan ik meerdere credits verzamelen?
 
Dit is niet mogelijk. Er kan maar 1 credit per keer worden opgebouwd.
Deze credit zal moeten worden ingezet voor een inhaalzwemles voordat er bij een afmelding weer een nieuwe credit kan worden gekregen.
Bijvoorbeeld: Uw kind kan 2 weken niet aanwezig zijn, en u weet dit ruim van te voren. Dan meld u eerst de eerste week af, en de credit die dan is opgebouwd zet u direct in voor een inhaalzwemles. Hierna meld u de tweede week af, en krijgt u weer een credit die kan worden gebruikt voor een tweede inhaalzwemles.
 
Hoe kan ik een zwemles inhalen?
 
Voor een zwemles die op tijd online is afgemeld (minimaal 1 week van te voren voor de zwemles) ontvangt u een credit, deze kunt u gebruiken voor een inhaalzwemles.
Log in op Mijn Marnix
Klik op Home, en dan het tabblad inhalen zwemles.
Kies dan in de kalender een dag uit voor de inhaalzwemles.
Bij het inplannen van een inhaal les krijgt u op dat moment alle beschikbare inhaal lestijden te zien op het niveau van uw kind. Staat er geen geschikte lestijd tussen of zijn op dat moment geen inhaallessen meer beschikbaar, dan kunt u het later proberen want deze lijst is afhankelijk van het aantal afmelders. Het telefonisch inplannen van inhaallessen is niet mogelijk.
 
Voor het inhalen van een zwemles moet het abonnement geldig zijn. Check dit eerst even, en verleng online eerst het abonnement (indien nodig )voordat u een inhaalzwemles gaat inplannen.
 
Waar kan ik terugzien wanneer de inhaalzwemles is?
 
Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet meer weet wanneer de inhaalzwemles precies is, ook dit kunt u terugzien.
Log in op Mijn Marnix
Klik boven op “mijn profiel” en selecteer historiek en overzichten ( op de telefoon is “mijn profiel” zichtbaar door je telefoon te kantelen)
Selecteer het gewenste overzicht
Mijn lesgroep afmeldingen/ inhaallessen
Hier ziet u een overzicht van de afmeldingen (links), en optie inhaal lesgroep dagen (rechts)
 
 
Ik ben het drijfpakje vergeten, en nu?
 
Om (zwem)les te volgen (voor het A diploma) bij Het Marnix is het verplicht om het drijfpakje te dragen. Zonder het drijfpakje is het volgen van de zwemles niet mogelijk, de zwemles komt dan te vervallen en kan niet worden ingehaald.
Cookie instellingen