Mijn Marnix
Elk kind dat bij ons zwemles heeft, heeft een account op Mijn Marnix. Dit is een handige tool waar alles rondom de zwemlessen te vinden is.
In 'Mijn Marnix' kun je het volgende:
- Inschrijven zwemles
- Lesresultaten bekijken
- Abonnement verlengen
- Afmelden zwemles
- Inhalen zwemles
Log hier direct in bij Mijn Marnix
Of download gratis de De Marnix app voor IOS en Android!
Hoe werkt Mijn Marnix?
Als bezoeker heb je unieke inloggegevens. Zo zijn je persoonlijke gegevens én de lesvorderingen van je kind niet zichtbaar voor anderen! Hieronder vind je meer uitleg over deze unieke gegevens. Als je eenmaal bent ingelogd, wordt uitgelegd waar je persoonlijke gegevens kunt wijzigen en hoe je de lesvorderingen kunt inzien. Heb je jouw kind online ingeschreven, gebruik dan de gegevens die je toen hebt doorgegeven.
Je inloggegevens
Heb je jouw kind online ingeschreven, dan heb je zelf een gebruikersnaam en wachtwoord gekozen. Gebruik deze dan om in te loggen.
Gebruikersnaam
Deze wordt automatisch aangemaakt en bestaat achtereenvolgens uit:
- De eerste vier letters van de achternaam van je kind;
- De eerste vier letters van de voornaam van je kind;
- De postcode van jouw adres (zoals deze bij ons bekend is)
- Voorbeeld: Laura Janssen, postcode 1015 ZN
- Je gebruikersnaam: JANSLAUR1015ZN
Let op: heeft je kind een naam met minder dan 4 letters? Plaats dan op de lege plek(-ken) het cijfer ‘0’.
Let op: kennen we jouw postcode niet? Plaats dan op de lege plek het cijfer '0'.
Wachtwoord
Deze wordt automatisch aangemaakt en bestaat achtereenvolgens uit:
- De eerste letter van de voornaam van je kind;
- De eerste letter van de achternaam van je kind;
- De geboortedatum (dag, maand, jaar) van je kind
- Voorbeeld: Laura Janssen, geboortedatum 01-01-2009
- Je wachtwoord: LJ01012009
Log hier direct in bij Mijn Marnix
Lukt het niet?
Heb je je kind online ingeschreven? Dan heb je zelf een gebruikersnaam en wachtwoord gekozen. Weet je deze nog? Heb je je kind bij de receptie ingeschreven, dan kan het gebeuren dat wij niet de juiste informatie hebben, zoals een verkeerde postcode of geboortedatum. Dan lukt het niet om de eerste keer in te loggen. Mail ons dan via receptie@hetmarnix.nl inclusief naam van je kind, postcode en geboortedatum en we kijken waar de fout ligt.
Wij helpen graag!