Aquajoggen

Lopen zonder de grond te raken oftewel lopen in een zweeftoestand waarbij gebruik wordt gemaakt van de natuurlijke weerstand van het water. Hierdoor kunt u ook met (lichte) lichamelijke klachten deelnemen. De wetbelt om je lichaam helpt je om gemakkelijker te blijven drijven. Armen en benen worden bewogen alsof er werkelijk wordt gelopen. Naarmate je sneller beweegt wordt de weerstand hoger. Hiermee kun je zelf de intensiteit van de training bepalen. Het is even wennen maar heerlijk om te doen! Behalve loopbewegingen doet u allerlei specifieke oefeningen voor de armen, benen en romp. Ook de buikspieren worden niet vergeten! De les duurt 45 minuten. U start met 5 minuten warming-up. Daarna volgt een 35 minuten lange workout met als afsluiting een cooling-down van 5 minuten.
  
  • Alleen voor deelnemers van 18 jaar en ouder.
  • Let op! Een goede zwemvaardigheid is vereist. Mocht dit niet voldoende zijn dan kunnen en mogen wij u weigeren voor deelname aan de les.  
  • Uitzwemmen na een intensieve les is belangrijk voor uw lichaam. Hiervoor hebben we 5 à 10 minuten gereserveerd na afloop van de les. 

Meer informatie?

Bekijk hier de actuele tijden en tarieven voor deze activiteiten of kijk in onze app.
 

Tot snel in Het Marnix

Cookie instellingen