Een werkdag als Front/Backoffice Medewerker

We zoeken een enthousiaste Front/Backoffice Medewerker (16–20 uur)!

Je wordt het gezicht van Het Marnix en AGO Zwembad en verwelkomt bezoekers, ondersteunt administratie, regelt kassa en verhuur en zorgt voor een gastvrije, veilige omgeving. Je werkt in een allround team van zo’n 35 collega’s, waarin eigen inbreng, meedenken en gezelligheid belangrijk zijn.

Bekijk hier de vacature

 

Een werkdag als Front/Backoffice Medewerker

Binnenkomen & opstarten

Je begint vandaag wat later. Het Marnix is al even open en zodra je binnenloopt, groet je je collega’s op kantoor. Je klapt de computer open achter de receptie en start de mailbox. Je bekijkt wat er speelt en waar je als eerste mee aan de slag gaat.

Mail verwerkt & vragen beantwoorden

De inbox zit goed vol: ouders met vragen over de zwemleswachtlijst, iemand die een sportzaal wil huren, een vraag over een abonnement… Het komende uur werk je de mails één voor één zorgvuldig af, zodat iedereen snel en duidelijk antwoord krijgt.

Ontvangst van bezoekers

Terwijl je achter de receptie zit, druppelen de bezoekers van de aqualessen binnen. Je begroet ze vriendelijk, geeft uitleg waar nodig en verkoopt af en toe een 12-badenkaart. Door jouw fijne ontvangst start hun bezoek ontspannen.

Een lastige mail oplossen

Dan komt er een ingewikkelde mail binnen van een bezorgde bezoeker. Je schakelt meteen met de coördinator receptie of communicatiemanager om de situatie goed af te stemmen. Daarna bel je zelf met de bezoeker om rustig, helder en vriendelijk uit te leggen wat er aan de hand is en wat jij voor hen kunt doen.

Je merkt dat het telefoontje de spanning wegneemt. Dat geeft voldoening.

Eigen initiatief

Tijdens het beantwoorden van mails valt je op dat meerdere ouders dezelfde vraag stellen. Je schrijft een kort voorstel om de informatievoorziening te verbeteren en bespreekt dit met een collega. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, samen maken jullie de organisatie elke dag een stukje beter.

Rustmoment = doorpakken

Wanneer het even rustig wordt in de hal, benut je die tijd goed.
Je roept kinderen van de wachtlijst op voor zwemlessen en daarna loop je even met de stofzuiger door de gang. Alles ziet er weer netjes uit voor de rest van de dag.

Pauze met collega’s

In de kantine eet je je broodje met collega’s van de zwemzaal en facilitair. Er wordt gelachen, verhalen worden gedeeld en je merkt hoe fijn de sfeer is: iedereen helpt elkaar en het is gezellig.

Even bijspringen in toezicht

Na de pauze blijkt een collega ziek. Daardoor is er een half uurtje toezicht nodig in het wedstrijdbad. Jij hebt het diploma Toezichthouden, dus je springt zonder moeite bij. Veiligheid staat altijd voorop en door jouw inzet kan het bad gewoon openblijven.

Start zwemlessen

Als de zwemlessen beginnen, zit je weer achter de receptie. Je heet de kinderen enthousiast welkom, stelt ze gerust als ze een beetje zenuwachtig zijn en wenst ze veel plezier. Ouders vinden het fijn dat ze jou meteen kunnen aanspreken.

Doorstromers feliciteren

Tijdens de lessen komen er kinderen langs die doorgaan naar een volgend badje. Jij feliciteert ze (want dat ís een feestje) en je geeft een cadeautje en kleurplaat mee. Samen met ouders kijk je naar een nieuw tijdslot dat past.

Een menselijk moment

Tussendoor komt er een vaste bezoeker langs die altijd even zwaait en informeert hoe je dag is. Kleine momenten als deze maken het werk warm en menselijk. Je bouwt echt een band op met bezoekers.

Sluiting van de dag

Aan het einde van de dag sluit je samen met de collega’s van facilitair het pand. Je checkt of alles netjes is, doet de laatste lampen uit en maakt nog een korte babbel. Dan zit je dag erop. Morgen weer een dag vol variatie en nieuwe gezichten.

Bekijk hier de vacature

 

Wil jij dit? Solliciteer dan snel! Stuur een sollicitatiebrief en CV naar vacature@hetmarnix.nl tav Janieta. We kijken er naar uit!

 

Cookie instellingen